Parduotuvės taisyklės

I. BENDROJI INFORMACIJA

Šios Taisyklės nustato naudojimosi Internetine parduotuve, pasiekiama adresu www.e-kingspan.lt , tvarką, ypač Internetinės parduotuvės paslaugų teikimo, apsipirkimo, prekių pristatymo, mokėjimo už užsakytas prekes ir sutarties nutraukimo ir atsisakymo sąlygas.

II. APIBRĖŽIMAI

Šiose Taisyklėse naudojamos sąvokos suprantamos taip:
1) Pardavėjas – bendrovė UAB Kingspan, buveinės adresas: Neries krantinė 16, LT-48-402 Kaunas, Register No. 300003241, Tax number LT100000918215, tel. +37066565862, [email protected]
2) Taisyklės – šis dokumentas, nustatantis Parduotuvės paslaugų teikimo tvarką.
3) Internetinė parduotuvė/Parduotuvė – internetinė prekybos platforma, pasiekiama adresu www.e-kingspan.lt, vykdanti Prekių pardavimą Lenkijos teritorijoje.
4) Klientas – fizinis asmuo, turintis visišką teisinį veiksnumą, juridinis asmuo arba organizacinis vienetas, neturintis juridinio asmens statuso, turintis visišką teisinį veiksnumą, besinaudojantis Internetine parduotuve arba apsiperkantis Internetinėje parduotuvėje.
5) Vartotojas – Klientas, kuris yra fizinis asmuo, apsiperkantis Internetinėje parduotuvėje tiesiogiai su savo ūkine ar profesine veikla nesusijusiais tikslais.
6) Paslaugos – visos Pardavėjo Klientui teikiamos paslaugos, vykdant su Klientu sudaryta sutartį.
7) Prekės – visi į Pardavėjo pasiūlymą įtraukti materialieji objektai, dėl kurių Pardavėjas ir Klientas gali sudaryti pardavimo sutartį, gaminami pagal individualų Kliento užsakymą ir jo pateiktą specifikaciją.
8) Forma – forma, per kurią Klientas pateikia duomenis, būtinus norint užsiregistruoti ir susikurti Paskyrą Parduotuvėje ar pateikti užsakymą.
9) Užsakymas – Kliento valios pareiškimas, kuriuo tiesiogiai siekiama sudaryti Pardavimo sutartį, nurodant išsamią Prekių specifikaciją pagal individualius Kliento poreikius ir Formoje esančius duomenis. Šiose Taisyklėse Užsakymas taip pat reiškia Klientui parduodamas Prekes.
10) Paskyra – techniniu ir organizavimo požiūriu atskira Parduotuvės svetainės dalis, per kurią, įvedęs el. pašto adresą ir slaptažodį, Klientas gali įsigyti Prekes. Joje yra Kliento informacija ir užsakymų istorija (pateikti užsakymai, sąskaitos-faktūros). Klientas privalo užtikrinti, kad visa informacija, įvesta kuriant Paskyrą, būtų teisinga, išsami ir atitiktų faktinę padėtį.

III. TECHNINIAI REIKALAVIMAI

“1. Norint naudotis Internetine parduotuve, būtina prieiga prie interneto ir prieiga prie įrenginio (kompiuterio, nešiojamojo kompiuterio, planšetinio kompiuterio, telefono ir kt.), kuriame įdiegta interneto naršyklė: „Internet Explorer“ (bent 11.0 versijos), „Microsoft Edge“ (bent 42.0 versijos), „Google Chrome“ (bent 72.0 versijos) arba „Mozilla Firefox“ (bent 65.0 versijos), „Safari“ (bent 12.0 versijos – „Mac OS“ sistemoms), o mobiliesiems telefonams: „Safari Mobile“ – „iPad 2“, „iPad Mini“, „iPad Retina Display“ įrenginiams („iOS 7.0“ ar naujesnė), „Safari Mobile“ „iPhone 4.0“ įrenginiams ar naujesnė; „iOS 7“ ar naujesnė „Chrome“, skirta „Android 4.0“ sistemai ar naujesnė arba kita naršyklė, atitinkanti aukščiau nurodytus parametrus. Naršyklės nustatymuose turi būti įjungtas slapukų ir „Java Script“ palaikymas.
2. Klientas privalo turėti tinkamai sukonfigūruotą ir aktyvią el. pašto paskyrą.
3. Paslaugoms tinkamai teikti Pardavėjas naudoja slapukus (serverio kliento kompiuteryje išsaugotą informaciją, kuri yra skaitoma kiekvieną kartą prisijungus prie interneto naršyklės). Nurodyti failai yra būtini Pardavėjui tinkamai teikti paslaugas. Klientas bet kada gali ištrinti slapukus iš savo kompiuterio. Klientas taip pat gali bet kada naršyklės nustatymuose blokuoti slapukų naudojimą. Išsamesnė informacija pateikiama Parduotuvės Privatumo politikoje.

IV. PASIŪLYMAS

1. Pardavėjo Parduotuvėje siūlomos prekės yra visiškai naujos, kiekvieną kartą gaminamos pagal individualų Kliento užsakymą ir Pardavėjui pateiktą specifikaciją, ir atitinka techninius ir teisinius reikalavimus.
2. Pardavėjas taip pat gali pasiūlyti naudotas Prekes, nurodydamas atitinkamą informaciją Prekės aprašyme.
3. Parduotuvė deda visas pastangas, kad Prekių nuotraukos atspindėtų jų spalvą, formą ir tekstūrą. Prekių spalvos nuotraukose, priklausomai nuo ekrano skiriamosios gebos arba blykstės lempos naudojimo, gali šiek tiek skirtis nuo realių. Todėl parduotuvėje be nuotraukos visada skelbiamas Prekės aprašymas kartu su jos spalvos aprašymu. Kilus abejonėms, Klientas privalo kreiptis į Parduotuvę.
4. Visos kainos nurodytos Lenkijos zlotais be PVM.
5. Į kainą neįeina pristatymo išlaidos, kurios priskaičiuojamos prie galutinės Užsakymo kainos atsižvelgiant į Kliento pasirinktą pristatymo būdą, Užsakymo vertę ir užsakymo dieną galiojančias pristatymo nuolaidas.
6. Pateikdamas užsakymą, Klientas informuojamas apie pristatymo išlaidas, kurios kartu sudaro Užsakymo vertę. Apie užsakytos Prekės bendrą kainą, įskaitant mokesčius, taip pat pristatymo išlaidas (įskaitant transportavimo, iškrovimo išlaidas ir kt.) ir kitas išlaidas, o kai šių mokesčių suma negali būti nustatyta – pareigą juos sumokėti, Klientas informuojamas Parduotuvės svetainėje pateikdamas Užsakymą, įskaitant vėliausiai, kai Klientas išreiškia valią sudaryti pardavimo sutartį.
7. Parduotuvės svetainėje pateikta informacija apie Prekes yra tik kvietimas pateikti pasiūlymą ir nesudaro pasiūlymo ​Užsakydamas prekes Klientas pateikia pasiūlymą įsigyti Parduotuvės siūlomą Prekę ir perduoda Pardavėjui išsamią norimos įsigyti Prekės specifikaciją.
8. Pateikęs užsakymą Klientas iš Pardavėjo gauna automatiškai sugeneruotą el. laišką, patvirtinantį užsakymo registraciją. Šis el. laiškas nereiškia, kad Pardavėjas priima pasiūlymą ir sutinka sudaryti pardavimo sutartį. Pardavimo sutartis sudaroma Pardavėjui patvirtinus Prekės pagaminimo galimybę ir datą pagal Kliento pateiktą specifikaciją ir priėmus Pirkėjo pasiūlymą. Patvirtinimas siunčiamas Pirkėjui atskirame el. laiške kartu su „proforma“ sąskaita-faktūra.
9. Pardavėjas pasilieka teisę pakeisti siūlomų Prekių kainas, įtraukti į Parduotuvės pasiūlymą naujas Prekes arba atlikti jose pakeitimus, kurie neturi įtakos vykdomiems Užsakymams. Parduotuvė siūlo Prekių pristatymą Lenkijos teritorijoje.
10. Numatytieji produkto parametrai yra orientaciniai nurodymai užsakymui pradinėje versijoje, jei klientas tikisi produkto su tam tikrais parametrais, jis turi pakeisti/pasirinkti parametrus ir pateikti užsakymą. Nekeičiant produkto parametrų, jis bus pagamintas ir pristatytas pagal numatytuosius pradinius parametrus.

V. UŽSAKYMAI

1. Norėdamas pateikti Užsakymą Klientas pasirenka Prekę pagal individualius poreikius ir perduoda Pardavėjui išsamią norimos įsigyti Prekės specifikaciją, įskaitant pvz. rūšį, spalvą, matmenis, pakuotės dydį ir kt., ir parenka komandą „Pridėti į krepšelį“, po to gali tęsti apsipirkimą arba baigti užsakymą, naudodamasis komanda „Pereiti į mokėjimą“.
2. Užsakymui įvykdyti reikalingi Kliento duomenys. Klientas gali juos pateikti registruodamasis svetainėje (asmens duomenys, adresas, el. paštas ir slaptažodis) arba užpildydamas Formą, pasirinkęs Prekę.
3. Pateikdamas užsakymus ateityje, užsiregistravęs Klientas prisijungia prie savo Paskyros naudodamasis iš anksto nurodytą el. pašto adresą ir nustatytą slaptažodį.
4. Norėdamas sudaryti sutartį Klientas privalo pateikti savo asmens duomenis Formoje, kurią užpildo registruodamasis arba atlikdamas Užsakymą:
a. vardas ir pavardė arba pavadinimas,
b. gyvenamosios vietos arba buveinės adresas,
c. el. pašto adresas,
d. mokesčių mokėtojo kodas (asmenims, perkantiems prekes ar paslaugas savo veiklos reikmėms)
e. gimimo data (Vartotojams),
f. telefono numeris,
g. pasirinktas Paskyros slaptažodis (registracijos metu).
5. Klientas taip pat nurodo pristatymo adresą, jei jis skiriasi nuo Formoje nurodyto gyvenamosios vietos ar buveinės adreso, ir adresą atsiskaitymo tikslais. Pateikus neišsamius ar neteisingus duomenis Registracijos formoje ar neteisingą pristatymo adresą, Klientui gali būti neįmanoma atlikti užsakymą, už ką Pardavėjas neatsako.
6. Kilus abejonėms dėl Formoje pateiktų Kliento duomenų (pvz. Klientas nurodė neteisingą pristatymo adresą), Pardavėjas susisieks su Klientu joms išaiškinti. Negavęs Kliento paaiškinimų, Pardavėjas gali atsisakyti patvirtinti ir įvykdyti Užsakymą ir apie tai nedelsdamas praneša Klientui.
7. Užpildęs Formoje esančius duomenis ir pateikęs pristatymo adresą, Klientas pasirenka Prekių pristatymo būdą (kurjerių paslauga arba atsėmimas Prekes Pardavėjo nurodytoje vietoje), o tada parenka mokėjimo būdą pagal VI skyriaus nuostatas. Užsakymui priimti Klientas privalo sutikti su Parduotuvės taisyklėmis ir Privatumo politika.
8. Pateikdamas Užsakymą Klientas pateikia Pardavėjui pasiūlymą sudaryti užsakytų Prekių pardavimo sutartį pagal Pardavėjui pateiktą specifikaciją, atitinkančią individualius Kliento poreikius. Kliento nurodytu el. pašto adresu Pardavėjo išsiųstas el. laiškas, patvirtinantis galimybę pagaminti Prekę pagal Kliento pateiktą specifikaciją, laikantis IV skyriaus 8 p., yra Pardavėjo pareiškimas, kad jis priima Kliento pasiūlymą ir sutinka sudaryti sutartį.
9. Sudaromos sutarties turinys išsaugomas ir perduodamas Klientui (1) paskelbiant šias Taisykles Parduotuvės svetainėje ir (2) siunčiant Klientui šio skyriaus 8 p. minėtą el. laišką su sutartimi. Pardavimo sutarties turinys taip pat užfiksuojamas ir užfiksuojamas Pardavėjo informacinėje sistemoje.
10. Jei Kliento užsakytos Prekės neįmanoma pagaminti pagal Pardavėjui pateiktą specifikaciją arba Užsakymo neįmanoma įvykdyti per Užsakymo patvirtinime nurodytą terminą arba neįmanoma įvykdyti dėl kitų priežasčių, Pardavėjas praneša apie tai Klientui elektroniniu būdu, siųsdamas informaciją Kliento nurodytu el. pašto adresu. Klientas gali atšaukti Užsakymą esant šiame punkte nurodytoms aplinkybėms, ir tai reiškia sutarties atsisakymą.
11. Jei Klientas atsisako sutarties pagal šio skyriaus 10 p., jei Klientas sumokėjo už užsakytas Prekes, Pardavėjas grąžins Klientui sumokėtą sumą, laikydamasis XII skyriuje nustatytų taisyklių.
12. Prieš tai, kai Pardavėjas pradeda gaminti užsakytas Prekes arba ruošiasi jas gaminti, tačiau bet kuriuo atveju ne vėliau kaip iki tos dienos, kai Pardavėjas pateikia užsakymą žaliavoms, reikalingoms Prekėms pagaminti, Klientas gali pakeisti Užsakymą, atšaukti visą arba dalį užsakymo. Kol Prekės nėra perduotos siuntimui, Klientas gali pakeisti pristatymo adresą arba atsiskaitymo duomenis. Tokiu atveju jis privalo kreiptis į Parduotuvę, naudodamasis kontaktinę formą Internetinės parduotuvės svetainėje, kortelėje „Susisiekti su mumis“ arba, jei nori pakeisti užsakymą, naudodamasis formą „Grąžinimas / užsakymo pakeitimas“.
13. 12 p. minėtas Užsakymo pakeitimą Pardavėjas patvirtina, siųsdamas informaciją el. pašto adresu, kurį Klientas nurodė pateikdamas Užsakymą, jei įvykdoma Užsakymo pakeitimo sąlyga.
14. Jei Užsakymas pakeičiamas visiškai ar iš dalies pagal šio skyriaus 12 ir 13 p. ir jis buvo apmokėtas iš anksto, Pardavėjas grąžins sumokėtą sumą, tačiau jei atšaukiama tik dalis Užsakymo, grąžinama atitinkama sumokėtos sumos dalis. Suma grąžinama XII skyriuje nurodytomis sąlygomis. Užsakymo pakeisti negalima, jei Prekės jau perduotos siuntimui arba Pardavėjas užsakė žaliavas Kliento užsakytoms Prekėms pagaminti.

 

VI. MOKĖJIMO BŪDAI

1. Pateikdamas Užsakymą Klientas, priklausomai nuo savo pageidavimų, gali pasirinkti šiuos mokėjimo būdus:
a. Banko pavedimas – mokėtinos sumos pavedimas į Pardavėjo banko sąskaitą (parduotuvės sąskaitą) Nr.: 08 2360 0005 0000 0045 5032 8877, kurią tvarko „DANSKE BANK A/S S.A.“ Lenkijos filialas
b. Mokėjimas kortele, elektroniniu portfeliu arba pavedimu, naudojantis atsiskaitymo tarpininko platforma (mokėjimų operatorius „PayPro S.A.“ (PayPro), buveinės adresas Kanclerska g. 15, Poznanė 60-327, užregistruotas Poznanės rajono (Poznań Nowe Miasto i Wilda) teismo tvarkomame Nacionalinio teismų registro VIII-ajame įmonių registracijos skyriuje, registracijos Nr. (KRS) 0000347935, mokesčių mokėtojo kodas (NIP) 7792369887, įstatinis kapitalas 4.500.000,00 PLN (visiškai apmokėtas), ir Finansų priežiūros komisijos tvarkomame Nacionalinių mokėjimo įstaigų registre, registracijos Nr (UKNF) IP24/2014, šios bendrovės paslaugų teikimo taisyklėse nustatytomis sąlygomis.
2. Jei pasirinktas šio skyriaus 1 punkto a papunktyje minėtas banko pavedimas, Užsakymas pradedamas vykdyti po to, kai kaina kartu su pristatymo išlaidomis įskaityta į Parduotuvės sąskaitą.
3. 1 punkto a papunktyje minėtas banko pavedimas turėtų būti atliktas per 7 dienas nuo Užsakymo pateikimo. Jei mokėjimas neatliekamas per 7 dienas nuo Užsakymo pateikimo, Parduotuvė el. paštu siunčia Klientui priminimą apie mokėjimą. Jei Klientas neapmoka Užsakymo per 14 dienų nuo Užsakymo pateikimo, Užsakymas atšaukiamas (Parduotuvė turi teisę atsisakyti sutarties), ir Klientas gauna el. laišką, patvirtinantį Užsakymo atšaukimą.
4. Kiekvienai Parduotuvėje įsigytai Prekei arba Prekių asortimentui išrašoma PVM sąskaita-faktūra, kuri pateikiama Klientui atsiimant Prekes (jei prekes atsiimamos asmeniškai), arba siunčiama Formoje pateiktu el. pašto adresu, išdavus Prekes vežėjui.
5. Kadangi sąskaitos-faktūros išrašomos automatiškai Parduotuvės sistemoje, jei Klientas, registruodamasis svetainėje arba atlikdamas Užsakymą nenurodė mokesčių mokėtojo kodo (NIP), sąskaitoje-faktūroje jis gali būti nenurodytas.

VII. PRISTATYMAS

1. Prekes Klientas gali atsiimti asmeniškai (arba per Kliento įgaliotą asmenį) Pardavėjo nurodytoje vietoje arba jos pristatomos Lenkijos teritorijoje per kurjerį.
2. Pristatymo per kurjerį kaina priklauso nuo Prekės dydžio, svorio ir rūšies bei pristatymo vietos.
3. Apie pristatymo kainą Parduotuvė informuoja Klientą prieš jam pateikiant Užsakymą.
4. Pristatymo išlaidos papildomai priskaičiuojamos prie Prekės kainos.
5. Visos Klientui siunčiamos Prekės yra tinkamai supakuotos ir apdraustos.

VIII. UŽSAKYMO VYKDYMO LAIKAS

1. Užsakymas perduodamas vykdyti po sutarties sudarymo Parduotuvėje.
2. Užsakymo vykdymo laikas apima Prekių pagaminimo laiką pagal Kliento Pardavėjui pateiktą specifikaciją, Prekių paruošimo siuntimui ir pristatymo laiką.
3. Prekės paruošiamos siuntimui ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sutarties sudarymo Parduotuvėje dienos, ir jei dėl Kliento užsakytų Prekių specifikacijos sutarties įvykdyti per šį laikotarpį nebus įmanoma, užsakymo vykdymo laikas gali būti pratęstas, ir apie tai Klientą informuos Užsakymą priimantis asmuo.
4. Klientas informuojamas apie tikslią Užsakymo paruošimo siuntimui datą ir vežėjo nurodytą pristatymo datą, Parduotuvei patikrinus Užsakymą (el. paštu Formoje nurodytu adresu), laikantis IV skyriaus 8 p.
5. Užsakymo statusą užsiregistravęs Klientas gali patikrinti Parduotuvės svetainėje, kortelėje „Užsakymų istorija“, prisijungęs prie savo individualios paskyros. Neužsiregistravęs Klientas informuojamas pagal šio skyriaus 4 p.

IX. PREKIŲ PRISTATYMAS

1. Prekių pristatymo momentas yra Prekių išdavimo klientui ar jo vežėjo įgaliotam asmeniui momentas. Prekių išdavimo patvirtinimas yra išdavimo dokumentas arba važtaraštis, kurį pasirašo Klientas arba Kliento įgaliotas asmuo.
2. Pardavėjas atsako už visus gabenimo metu atsiradusius Prekės gedimus.
3. Atsižvelgiant į 2 punkto nuostatas, Klientas, sutikdamas su Taisyklėmis, patvirtina, kad Pardavėjas turi teisę pateikti vežėjui bet kokius reikalavimus, susijusius su Prekių praradimu, sugadinimu ar trūkumais dėl transportavimo ar pavėluoto pristatymo.

X. SKUNDAI, LAIDAVIMAS, GARANTIJA

1. Klientas gali pateikti skundą dėl Parduotuvės veikimo (ir Paskyros veikimo) per 30 dienų nuo dienos, kai įvyko Parduotuvės veikimo sutrikimai ar pertrūkiai. Skundas turi būti pateiktas elektroniniu būdu, siunčiant kortelėje „Pranešimas apie problemą“ esančią formą. Skunde Klientas privalo nurodyti: vardą ir pavardę arba įmonės pavadinimą, korespondencijos adresą, skundo priežasties pobūdį ir atsiradimo datą.
2. Parduotuvė išnagrinės skundą per 14 dienų nuo jo gavimo dienos. Apie sprendimą Klientui bus pranešta nedelsiant.
3. Juridinio asmens ir juridinio asmens statuso neturinčio organizacinio vieneto atveju šio subjekto vardu gali veikti tik asmuo, įgaliotas šio subjekto vardu atlikti su parduotuvės naudojimu susijusius veiksmus ir įgyvendinti visas šio subjekto (Kliento) teises ir pareigas. Pardavėjas atsako Klientui (Vartotojui), jei parduota Prekė turi fizinį ar teisinį trūkumą (laidavimas).
4. Pardavėjas per 14 (keturioliką) kalendorinių dienų atsakys į Kliento skundą, kylantį iš laidavimo sutarties, ir praneš apie sprendimo būdą.
5. Tam, kad Pardavėjas galėtų išnagrinėti skundą, minėtą šio skyriaus 4 dalyje, Klientas privalo pateikti Pardavėjui nekokybišką Prekę ar Prekes kartu su Prekės/Prekių pirkimo dokumentu (kasos čekio kopija, pervedimo patvirtinimas iš banko sąskaitos ir kt.) kartu su skundo aprašymu. Skunde rekomenduojama pateikti šią informaciją: (1) informacija ir aplinkybės, susijusios su skundo dalyku, ypač trūkumo pobūdis ir atsiradimo data; (2) reikalavimas pašalinti Prekės neatitikimą Pardavimo sutarčiai arba sumažinti kainą arba pranešimas apie Pardavimo sutarties atsisakymą; ir (3) pareiškėjo kontaktiniai duomenys – tai leis greičiau išnagrinėti skundą. Ankstesniame sakinyje nustatyti reikalavimai yra tik rekomendacinio pobūdžio ir neturi įtakos skundo nagrinėjimui, jei skundas pateiktas kita forma, nei aprašyta.
6. Jei skundas pripažintas pagrįstu, Pardavėjas nedelsdamas pakeičia nekokybišką Prekę kokybiška arba, jei įmanoma, pašalina trūkumą (netaikoma naudotoms Prekėms, kurioms galimas tik kainos sumažinimas arba sutarties atsisakymas). Tai neturi įtakos Kliento teisei reikalauti sumažinti kainą arba atsisakyti sutarties pagal galiojančius įstatymus. Jei neįmanoma pakeisti Prekės, pašalinti Prekės trūkumų ar sumažinti kainos, Pardavėjas nedelsdamas grąžins sumokėtą kainą pagal galiojančius įstatymus.
7. Jei Kliento skundui išnagrinėti arba laidavimo sutarties įsipareigojimams įvykdyti Klientas privalo pristatyti Prekę Pardavėjui, Pardavėjas paprašys Kliento pristatyti Prekę Pardavėjo sąskaita.
8. Klientas, nepagrįstai pasinaudojęs teise į laidavimą, padengia Prekės pakartotinio pristatymo išlaidas (Pardavėjas pripažino skundą nepagrįstu).
9. Šio Skyriaus 4-8 dalyse minėtas laidavimas negalioja, jei Klientas įsigyja prekę tiesiogiai su profesine ar ūkine veikla susijusiais tikslais (Klientas nėra vartotojas).
10. Prekės gamintojas naujai pristatytai Prekei suteikia 12 mėnesių garantiją nuo Prekės pristatymo dienos, kuri taikoma Prekės fiziniams trūkumams, atsiradusiems dėl gamybos ar medžiagos defektų. Jei nustatytas Prekės defektas, Klientas privalo pateikti Pardavėjui skundą per kortelę „Pranešimas apie problemą“ ir pristatyti Prekę kartu su garantijos kortele Pardavėjo nurodytu adresu. Pagal garantiją Garantas pakeis Prekę nauja arba ją ištaisys. Per 14 dienų nuo Produkto gavimo iš Kliento dienos Pardavėjas praneša apie taisymo ar pakeitimo datą arba atsisakymą vykdyti garantinius įsipareigojimus. Teisė į garantiją neapriboja ir nepanaikina vartotojo teisės skųstis dėl Prekės pagal laidavimo sutartį.
11. Teisė į laidavimą ir garantiją negalioja, jei defektas atsirado dėl netinkamo Prekės montavimo arba naudojimo ne pagal paskirtį arba gamintojo instrukciją.

XI. XI. VARTOTOJO TEISĖS ATSISAKYTI IŠ NUOTOLINIU BŪDU SUDARYTOS SUTARTIES ATŠAUKIMAS

Prekės, įtrauktos į Pardavėjo pasiūlymą, yra gaminamos pagal individualias Kliento pateiktas specifikacijas, todėl vadovaujantis Vartotojas neturi teisės atsisakyti sutarties, sudarytos su Pardavėju, remiantis pateiktu Užsakymu.

XII. PINIGŲ GRĄŽINIMAS

1. Pardavėjas grąžins Kliento sumokėtą sumą, jei:
a) Klientas atsisako sutarties, remdamasis Taisyklių V skyriaus 10 p. nuostatomis
b) užsakymas atšaukiamas visiškai ar iš dalies pagal Taisyklių V skyriaus 12 p.
c) skundas pripažintas pagrįstu, jei sugadintos Prekės neįmanoma ištaisyti ar pakeisti nauja.
2. Sumokėta suma grąžinama Pirkėjui tokiu pačiu mokėjimo būdu, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas mokėjimą, nebent Klientas aiškiai nurodė kitą grąžinimo būdą.
3. Jei lėšų grąžinti aukščiau nurodytu būdu neįmanoma, Pardavėjas prašo Kliento nurodyti duomenis, reikalingus joms grąžinti.
4. Jei mokėjimą už užsakymą Klientas atlieka naudodamasis jam nepriklausančia banko sąskaita, mokėjimo kortele arba kreditine kortele, suma grąžinama šios banko sąskaitos, mokėjimo kortelės ar kreditinės kortelės savininkui.
5. Sumokėta suma grąžinama nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinimo priežasties atsiradimo dienos.

XIII. SAUGOMAS TURINYS

1. Naudodamasis Internetine parduotuve ir jos paslaugomis, Klientas negali teikti neteisėto turinio, įskaitant vulgarų turinį ir turinį, kuris pažeidžia Parduotuvės, sandorio šalių ar trečiųjų asmenų asmenines teises. Klientas yra įpareigotas nesikišti į Internetinės parduotuvės turinį ir imtis bet kokių kitų veiksmų, kurie galėtų turėti įtakos tinkamam Internetinės parduotuvės veikimui.
2. Klientas privalo naudotis Internetine parduotuve pagal jos paskirtį.

XIV. ASMENS DUOMENYS

1. Kliento ir Kliento įgaliotų asmenų asmens duomenys tvarkomi pagal Parduotuvėje galiojančią privatumo politiką.
2. Prieš pateikiant asmens duomenis, Pardavėjas informuoja Klientą apie asmens duomenų tvarkymo Parduotuvėje tikslus, būdus, apimtį ir teisinius pagrindus bei apie visas Kliento teises.

XV. TAIKYTINA TEISĖ, JURISDIKCIJA, GINČŲ SPRENDIMAS NETEISMINE TVARKA

1. Šiose taisyklėse nenumatytais atvejais taikomi teisės In matters relating to disputes between the Seller and the Customer who is not a Consumer, the competent court is a common court of law according to the seat of the Seller.
2. Ginčai tarp Pardavėjo ir Kliento, kuris nėra Vartotojas, sprendžiami Pardavėjo buveinės vietos bendrosios kompetencijos teisme.

XVI. KONTAKTAI

1. Bet kokia rašytinė korespondencija turėtų būti siunčiama Parduotuvės adresu, nebent Parduotuvės atstovas raštu ar elektroniniu būdu Klientui nurodė kitą adresą.
2. Klientas taip pat gali kreiptis į Parduotuvę naudodamasis Parduotuvės svetainėje esančia kontaktine forma, taip pat el. paštu [email protected] arba telefonu +37066565862

XVII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

1. Pardavėjas turi teisę organizuoti skatinimo ir išpardavimo akcijas. Išsamios skatinimo akcijų sąlygas nustatytos skatinimo akcijos taisyklėse, kurios paskelbtos Parduotuvės interneto svetainėje www.e-kingspan.lt  Skatinimo akcijose dalyvauja tik pasirinktos Prekės. Klientų pateikti užsakymai vykdomi jų pateikimo tvarka, kol baigsis konkrečioje skatinimo akcijoje dalyvaujančių prekių atsargos. Skatinimo ir išpardavimo akcijos nejungiamos viena su kita, nebent konkrečios akcijos taisyklėse nurodyta kitaip.
2. Pardavėjas gali pakeisti šių Taisyklių turinį. Pakeitimai įsigalioja Pardavėjo svetainėje nurodytą dieną su išlyga, kad Užsakymams, pateiktiems iki pakeitimų įsigaliojimo, taikomos šiuo metu galiojančių Taisyklių nuostatos.